Managing Stress – leje de rette personer

HÃ¥ndtering af stress er ikke let, hvis du ikke har de rette personer i din virksomhed eller dit team.

En af de største udfordringer enhver virksomhedsejer eller manager har er at ansætte de rigtige mennesker.

Jeg har for nylig opdaget en enkel, billig, men meget effektiv måde, som vil hjælpe dig med at få det rigtige.

Denne uge har jeg spurgte Nathan Chanesman, administrerende direktør for Myprofile Pty Ltd venligst forklare…

“Uden kvalitet ansatte, der deler din vision og arbejdsetik din virksomhed vil ikke overalt.

SÃ¥ hvordan kan du finde den “rigtige” medarbejder?

Vi har alle erfarne ansætte den “forkerte” person. Det er et mareridt. Leje fejl koster penge, kan tid og værre nemt ødelægge din forretning og din sundhed! En nylig undersøgelse i Forbes Business Magazine afslørede, “Den forkerte person at leje er den primære Ã¥rsag til konkurs i USA”. For de fleste arbejdsgivere er det et lotteri, hyre nogen og hÃ¥ber det virker.

Folk problemer tage den de fleste vejafgift på os personligt producere betydelige følelsesmæssige slid og ælde.

Hvad hvis du havde et værktøj, der kunne fortælle dig forud for ansættelse, hvis ansøgere anvender har den rette holdning og adfærdsmæssige stil til at gøre job med succes.

Nu, ville være noget! Godt læse på. Det er nu muligt at forudsige adfærd, hurtigt og præcist.

Mennesker kan gøre de fleste job, hvis de er kvalificerede og dygtige til denne stilling. Men nogle mennesker har en mere naturlig egnethed til en bestemt type job. Deres adfærdsmæssige stil svarer til job og som et resultat, de gøre det bedre, er mindre stressede, kan ikke vente med at komme på arbejde, er entusiastiske og bo hos dig længere. Den ideelle medarbejder! Det er de mennesker, du har brug for at ansætte.

Hvilke adfærdsmæssige stil er du?

Fire dominerende stilarter definere alles adfærd

Mens vi er alle forskellige, er vores adfærdsmæssige vaner og stil mere forudsigelig, end vi tror. Vi hver især har en dominerende stil og det bestemmer, hvordan det lykkes på arbejdspladsen, derhjemme, i vores relationer, hvordan vi kommunikerer og vigtigere hvad karriere vi er bedst egnet til.

D – drivere. Det er mennesker, der ønsker at fÃ¥ tingene gjort. Aktive og hurtig tempo, mere interesseret i opgaver end relationer. Ofte stærk vilje og meget selvsikker, de skubbe for at have tingene gjort pÃ¥ deres mÃ¥de.

P – initiativtagere. Disse er de mennesker, der ønsker at blive bemærket. Aktive og hurtigt tempo de er forholdet orienterede i stedet for opgaver. Ofte meget udtryksfulde, snakkesalig, venlige og normalt dramatisk. Gøre ting mere intuitivt.

S – tilhængere. Disse er de mennesker, der ønsker at komme sammen. Meget social og forholdet orienterede og ikke som vokal eller entusiastiske som initiativtagere. Meget pÃ¥lidelig, arbejde langsommere, stor holdmedlemmer, elskværdig, ønsker at hjælpe, vise bekymring og vil tage sig af alle.

A – administratorer. Disse er de mennesker, der ønsker at fÃ¥ det rigtige. Opgave orienteret, ikke stort pÃ¥ relationer, ikke meget sociale og ikke udtrykke deres følelser. Meget analytisk, forsigtig og risikoaverse. De arbejde mere metodisk langsommere og mindre selvsikker og mindre udtryksfulde.

Hver stil har egen adfærdsmønstre. Nogle stilarter få ikke, andre er mere velegnet til hinanden.

Interessant befolkningen er jævnt fordelt, med andre ord 25% er en af fire stilarter og mere markant 75% er af en anden til din stil.

Som arbejdsgiver er det vigtigt, at du kender din stil, og at dine medarbejdere. Hver stil tænker anderledes, reagerer forskelligt, kommunikerer forskelligt, arbejder i et andet tempo, hÃ¥ndterer følelser forskelligt, hÃ¥ndterer stress forskelligt og løser problemer forskelligt. Ikke nødvendigvis værre, ikke bedre bare anderledes. Som arbejdsgiver er din stil mest sandsynligt vil være anderledes end dine medarbejdere, sÃ¥ du behøver at vide hvem dine medarbejdere er, og hvordan man kommunikerer med dem.”

Det sidste ord

Håndtering af stress på arbejdspladsen kan holdes på et sundt niveau, hvis du forstår hvad indflydelse type du er og dem omkring dig.

Ved hjælp af et simpelt værktøj som MyProfile for dig selv og dine medarbejdere vil være til stor gavn. Stress er forårsaget af mange faktorer, og det er ofte fordi de forkerte mennesker har været lagt i job, de er helt uegnede til.

Håndtering af stress i enhver virksomhed kan være stærkt reduceret hvis bare folk ville gøre, hvad de skulle. Er ikke det rigtige? Desværre mange mennesker, der gør ansættelse ikke har kvalifikationer eller erfaring til at vælge de mest egnede kandidater. Ved at udnytte dette værktøj, kunne det betyde forskellen mellem håndtering af stress eller fremskynde det.

Det er virkelig vigtigt at overveje alle disse faktorer, når ansætte folk. Så hvorfor ikke gøre dit liv nemmere, Spar tid og penge og udnytte MyProfile. Du vil opdage i mindre end 10 minutter indflydelse stil med en ansøger eller medarbejder. MyProfile fortæller dig, hvis personen, der er egnet til jobbet, hvis deres arbejdsstil kamp der skal gøre arbejdet. Hvad normalt ville tage måneder forholdet bygning og i mange tilfælde, en masse af hjertesorg, kan forudsiges ved hjælp af dette værktøj. For en minimal investering af $33 kan du ikke råd til det?

Yderligere oplysninger findes på www.myprofile.com.au eller kontakt Nathan direkte nathan@myprofile.com.au

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *