Hvordan du starter din virksomhed med en god idé

Har du en idé til en virksomhed? Måske er den eneste ide du har, at du har brug for en idé, så du kan starte en virksomhed.

Før du tænder nogen idé til en virksomhed, skal du først have en idé hvordan man lykkes. For de fleste mennesker, definitionen af en succesrig virksomhed er en, der er rentable, og en indbringende forretning er bygget på ideer, som er blevet ordentligt undersøgt.

Her er 10 skridt du kan tage for at skylle ud en idé og gøre det til en profitabel forretning:

1) lave en liste over de grunde, hvorfor du ønsker at gå ind i erhvervslivet for dig selv. Kig på din liste over kritisk. Starte din egen virksomhed hjælper dig med at realisere disse ting?

En fremragende bog for at hjælpe dig med at komme i kontakt med din underliggende motivationer og ønsker, og oprette sande velstand fra din venture er “The Science of kom Rich”. Hente det gratis her:

2) lave en liste over de ting du kan lide at gøre med din tid. Succes kan være flygtig, hvis ikke du er virkelig begejstret om din virksomhed. Hvad er dine interesser og Hobbyer? Hvad er du god til? Hvad siger andre mennesker du er god til?

Denne liste repræsenterer bred forretningsmodeller, der vil give dig den største glæde over tid. Beslutte, hvilke artikler på din liste, du gerne mest vil udvikle sig til en virksomhed. Hvis du har brug for hjælp kommer op med en idé, er her et par til at få safter flyder:

3) fokusere på at fylde en niche. Det er din ekspertise, entydigt praktiseres og anvendes inden for dit felt, business, der skaber din niche på markedet. I hele forskning fase af din idé, betale meget opmærksom på hvordan din virksomhed kan udfylde en niche. For mere om at vælge en niche, er her nogle gode råd fra Willie Crawford:

4) når din forretningsidé begynder at tage form, tale med venner eller familie der ejer eller arbejde i en lignende virksomhed. Få deres input på din idé. Hvad skal forbedres? Hvorfor skulle det være bedre, og hvordan? Tale til virksomhedsejere i nærliggende byer – så du ikke vil blive opfattet som en konkurrent- og få deres input på din idé. Disse mennesker vil sandsynligvis have indsigt du aldrig overvejet.

5) deltage i diskussionsfora. Dette er en fantastisk måde at tage pulsen på dine potentielle kunder. Du kan også se tendenser, få feedback og etablere samarbejdsrelationer med ligesindede. Her er en liste over gode steder at starte:

6) evaluere efterspørgslen efter dit produkt eller din service. Du skal forstå tempo og retning for din branche. Denne forståelse advarer dig til mangler med din idé og hjælper dig kanal din energi korrekt. Det hjælper også du nærmer dig din virksomhed med innovation og vision.

For et øjebliksbillede af efterspørgslen af Internet-brugere til dit produkt af service, start med søgeordsværktøjet fra DigitalPoint.com. Det viser, hvor ofte mennesker søger efter sætninger relateret til din forretningsidé.

Du skal også analysere de tilgængelige forskningsdata. Der er flere faglige organisationer, der samler data på en bred vifte af emner. Her et par udgangspunkter:

Nationale Small Business Association

Nua Internet undersøgelser

Forrester Research

National Association for selvstændige

National Foundation for kvinder virksomhedsejere

Nationale sammenslutning af selvstændig virksomhed

7) forskning virksomheder i din omegnen for at størrelse op til konkurrence. Lede efter måder du kan få en forretning fordel i forhold til dine konkurrenter. Spørg dig selv, hvordan din virksomhed vil blive bedre og anderledes.

8) besøg dine konkurrenter online. For at fremskynde online-søgninger, udnytte Dogpiles flere søgemuligheder. Dogpile forespørger de øverste motorer til dit søgeudtryk og returnerer de øverste programoversigter for hver:

9) definere driften af din virksomhed. Her er nogle vigtige spørgsmål, du skal besvare:

Hvad færdigheder og erfaring du bringer ind i forretningen?

Hvad er dine faste omkostninger og udgifter?

Hvor lang tid vil det tage for at gøre en fortjeneste?

Hvad love skal overholde?

Hvis du har brug for finansiering, hvor får du det?

Har du brug for forsikringsdækning specifikt til din virksomhed?

Hvad bliver den juridiske struktur af din virksomhed?

Prøv disse ressourcer for at få hjælp med disse spørgsmål:

Budget lommeregner

Gør din virksomhed juridisk

Start-up tutorial af Small Business Administration

Gratis e-mail rådgivning fra SCORE

10) med de oplysninger, der indsamles fra ovenstående trin, du har nu mulighed for at begynde at skrive en omfattende business og marketing plan. For hjælp på dette område så prøv ressourcer og software tilgængelig på:

På rodniveauet, små virksomhedsejer har et brændende ønske om at lykkes, en ‘aldrig op’ holdning, og evnen til at tiltrække og gennemføre nødvendige ressourcer. Alt du skal gøre er smide din forskning og planlægning ind i blandingen, og du er godt på vej til en succesfuld forretning.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *